MOJE KOMPETENCE
Má mise a vize
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
SOUHRN HLAVNÍCH KOMPETENCÍ
Hlavní kompetence jsou jsou základními pilíři mé práce a uplatňovat se buď samostatně nebo ve vzájemné synergii dle konkrétního zadání a potřeby. Mým cílem je rozvíjet tyto kompetence tak, aby propojovaly business s technologiemi, řízením bezpečnosti i regulatorními požadavky současně, a tím usnadňovaly nalezení řešení a řízení jeho realizace.
ENTERPRISE ARCHITEKTURA
Modelování architektury řešení na business, aplikační, technologické a datové úrovni.
BUSINESS ANALYTIKA
Analýza a komplexní dokumentace business nebo technologické situace nejčastěji jako východisko pro plánované změny, otimalizace či zavádění nových postupů či informačních systémů
SYSTEMICKÉ KOUČOVÁNÍ
Skutečně komplxní a ke klientovi respektuplný přístup založený na hledání efektivního řešení v návaznosti na firemní cíle a požadavky organizace
ŘÍZENÍ KVALITY
Implementace způsobu řízení, které zajistí trvale udržitelné prostředí pro zlepšování kvality produktů a služeb poskytovaných organizací včetně jeho trvalé optimalizace
INTERNÍ AUDIT
Hodnocení vnitřního systému organizace za účelem zlepšování účinnosti systému řídích a kontrolních procesů, řízení rizik, řízení a správy organizace, zajištění compliance s vnitřními vnějšími předpisy
REGULATORNÍ COMPLIANCE
Implemmentace metodických postupů a záruk vyžadovaných českou, evropskou regulací nebo oborovou samoregulací.
INFORMAČNÍ BEZPEČNOST
Implementace systému řízení informační bezpečnosti s ohledem na potřeby organizace v rámci ISO 27000 a zohledněním požadavků kybernetického zákona a kybernetické vyhlášky
KRIZOVÉ ŘÍZENÍ
Řešení naléhavých situací ohrožujících integritu, stabilitu, ekonomiku či existenci společnosti
CHANGE MANAGEMENT
Řízení změn v rámci organizace, optimalizace procesů, implementace informačních systémů, řešení regulatorních poviností
Metodické rámce
LStručný výběr některých metodických rámců
TOGAF
Obecný architektonický rámec pro podnikovou architekturu, který poskytuje přístup pro navrhování, plánování, implementaci a řízení architektury podnikových informačních technologií.
ITIL
Soubor praxí prověřených konceptů a postupů, které umožňují efektivně plánovat, využívat, řídit a zkvalitňovat využití informačních technologií (IT) ze strany dodavatelů IT služeb, tak i z pohledu zákazníků
SCRUM
Iterativní a inkrementální způsob řízení vývoje produktu a softwaru definující flexibilní, holistickou strategii produktového vývoje, založený na agilním přístupu k dosažení společného cíle
CMMI
Stupňovitý model zralosti založený na souhrnu cílů a doporučených pracovních postupů pro vývojové týmy, které vedou ke kvalitnímu plánování a řízení prací a zajišťujích odpovídající kvalitu výstupu
Standardy
Vybrané standardy řízení
ISO/IEC 27000 FAMILY INFORMATION SECURITY
Mezinárodně platný standard definující požadavky na systém managementu bezpečnosti informací, především pak řízení bezpečnosti důvěry informací pro zaměstnance, procesy, IT systémy a strategii firmy.
ISO 9000 FAMILY QUALITY MANAGEMENT
Systém managementu jakosti umožňující prokázat organizacím schopnost výroby či distribuce produktů v souladu s nezbytnými předpisy a potřebami jejich zákazníka.
Technologické prostředky
Rámcový přehled technologických prostředků, které využívám ke své práci